خدمت رسانی ایرانسل به بیشتر از دو میلیون مشترک در روزهای اربعین 1403
به گزارش می هاست، ایرانسل با توسعه ظرفیت و زیرساخت های شبکه، تقویت و بهینه سازی پوشش رادیویی، هماهنگی و برگزاری جلسات مختلف فنی با اپراتورهای عراقی و... به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمت رسانی کرد.
به گزارش می هاست به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف کمک به هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائرین میلیونی این آیین در کشور عراق و هم در نقاط مرزی، اقدام های گسترده ای را در حوزه های توسعه و بهبود زیرساخت های ارتباطی، خدمات رومینگ با تعرفه های تخفیفی، عرضه بسته های رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک با تخفیف استثنایی، خدمات رسانی به زائرین با حضور نیروهای مستقر، انجام داده است. مجموع این اقدامات، منجر به خدمات رسانی به بیشتر از دو میلیون مشترک ایرانسلی در ایام اول تا بیستم ماه صفر شد. همینطور طی مدت مذکور، با در نظر گرفتن تخفیف های استثنایی عرضه شده در بسته ها و تعرفه های رومینگ، میزان مصرف دیتا از راه رومینگ بین الملل شبکه ایرانسل در کشور عراق، نسبت به مدت مشابه پارسال (۱۴۰۲)، ۳۵درصد افزایش داشته است. ایرانسل با برنامه ریزی دقیق و پیشبینی استقبال گسترده مشترکان، از ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۳، توسعه زیرساخت های شبکه را در دستور کار قرار داد. برقراری لینک مستقیم با شبکه ارتباطی عراق از راه شرکت ارتباطات زیرساخت و طی تفاهمنامه مشترک با کشور عراق، توسعه ظرفیت با اپراتورها و هاب های بین المللی، ایجاد پوشش در نقاط صفر مرزی، که از سال قبل برای اولین بار در دستور کار قرار گرفت، توسعه ظرفیت انتقال در مراکز ارتباطی استانهای مرزی، اضافه کردن سایت برای تقویت پوشش رادیویی در استانهای مرزی، اضافه کردن ۲۵ سایت جدید و بروزرسانی ۳۳ سایت در استانهای مرزی با هدف تقویت پوشش داخلی و راه اندازی ۱۵ سایت سیار در پایانه های مرزی، همچون موارد انجام شده است. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همینطور با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائرین اربعین در کشور عراق، چهار بسته اینترنت رومینگ بین الملل و سه بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک را ویژه زائرین اربعین در کشور عراق معرفی نمود. این بسته ها، با عنایت به تخفیف های عرضه شده کاهش هزینه را برای مشترکان به همراه داشت که مقرون به صرفه بودن آن، باعث رشد چشم گیر مصرف اینترنت، مکالمه و پیامک در این ایام شد. همینطور ایرانسل که یکی از سهامداران اصلی سوپر اپلیکیشن روبیکا است، با همکاری روبیکا، خدمات ارتباطی مجانی را جهت استفاده از این اپلیکیشن پرمخاطب، در کشور عراق عرضه داد. بر همین مبنا و از آغاز شهریور ۱۴۰۳، تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام متنی، صوت و تصویر در پیام رسان روبیکا با بهره مندی از رومینگ ایرانسل مجانی شد. ایرانسل با پایش شبانه روزی خدمات رومینگ بین الملل خود در روزهای اربعین حسینی، همواره تلاش در ایجاد بالاترین سطح تجربه کیفیت رومینگ بین الملل را برای زائرین اربعین حسینی داشت. نمایندگان ایرانسل، از چند هفته قبل از روزهای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور گسترده و شبانه روزی در نقاط مرزی داخلی، شهر های نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و طول مسیر راهپیمایی و هم پایانه فرودگاهی امام خمینی(ره)، خدماتی همچون فروش سیمکارت، انجام تنظیمات دیتای تلفن همراه و فعال سازی بسته های ویژه اربعین، اتصال به شبکه های Zain و Asiacell، افزایش حد اعتبار مشترکان دائمی، تنظیمات رومینگ و برقراری ارتباط مجانی برای زائرانی که به هر علتی قادر به برقراری تماس نبودند را عرضه کردند و با هماهنگی تیم های فنی اپراتورهای عراقی، به شکل شبانه روزی مشکلات احتمالی مشترکان را بررسی و برطرف کردند.
منبع: می هاست
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب