نمایشگاه های خویش را در پلت فرم تعاملی ایرانی برگزار كنید
یکی از شرکتهای فناور پلت فرم تخصصی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه ها پیاده سازی کرده که در آن امکان تعامل بازدیدکنندگان با غرفه داران پیشبینی شده است.
نوید امیدیان، مدیر عامل این شرکت فناور در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عرضه پلت فرم تخصصی، با تکیه بر این که این پلت فرم برای برگزاری نمایشگاه و رویدادهای آنلاین کاربرد دارد، اظهار داشت: بر این اساس ما می توانیم رویدادها و نمایشگاه ها را به صورت مجازی برگزار نماییم.
وی ایجاد تعامل میان بازدیدکنندگان و غرفه داران و برگزارکنندگان را از خصوصیت های این پلت فرم تخصصی ذکر کرد و خاطرنشان کرد: از این طریق بازدیدکنندگان با غرفه داران به سادگی می توانند ارتباط برقرار و جلسه برگزار کنند، ضمن آنکه بازدیدکنندگان امکان شرکت در کارگاه ها، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی را دارند.
امیدیان افزود: علاوه بر آن غرفه داران از راه بستر این پلت فرم می توانند با ساختار بصری مناسب اطلاعات خویش را به اشتراک گذارند.
مدیر عامل این شرکت با تکیه بر این که این پلت فرم به صورت چند زبانه طراحی و پیاده سازی شده است، اظهار نمود: تابحال دو نمایشگاه برای پتروشیمی ایران و وزارت نیرو برگزار کرده ایم و در این نمایشگاه ها شرکت کنندگان خارجی هم حضور بهم رساندند و با شرکتهای ایرانی تعامل برقرار کردند.
وی ضمن اشاره به مزایای رقابتی این پلت فرم تخصصی، اظهار داشت: این پلت فرم به معنای واقعی هویت پلتفرمی را رعایت می کند، به این صورت که وقتی کاربر وارد آن می شود و گفتگو و یا جلسه ای را هماهنگ می کند، اطلاعات آنرا در پروفایل و اکانت کاربردی خود می تواند مشاهده کند.
به قول وی این امر باعث می شود که کاربر در همه رویدادها و نمایشگاه هایی که شرکت می کند، اطلاعات آن در دسترس باشد.
امیدیان افزود: پیاده سازی صفحه نمایشگاه ها در این پلت فرم بر مبنای تصویر ایزومتریک است که باعث می شود کاربر در کمترین زمان ممکن غرفه، فرد و یا محصول مورد نظر را بیابد.
منبع: می هاست
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب